CTS Smršť

4.    ročník  výpravy  za poznáním

¯  Rychlebské hory I  ¯

Vážení kolegové,

Je mi ctí Vás seznámit s letošní trasou výpravy za poznáním. Tento již čtvrtý ročník nás zavede do oblasti Rychlebských hor. Kromě tradičních žertovných prožitků nás dále čekají malebné zříceniny, jeskyně, lesní jezera, malebné zatopené lomy, zřícenina historické vysoké pece, restaurace, rozhledny, přítulná klíšťata a samozřejmě oblíbená panoramata. Pokud by byl zájem, je možno domluvit návštěvu zlatorudné štoly. Spát budeme pod širákem. První nocleh v Uhelné a druhý ve Vrbně pod Pradědem. Termín výpravy se teprve upřesní podle počasí. Asi to bude druhý nebo třetí víkend v srpnu.

Trasa bude poněkud milosrdnější než loni na Králický Sněžník. Její délka je přibližně 220 km a většinou pojedeme po silnicích malebnými vískami. Počet cyklistů není omezen, čím více tím lépe. Sraz účastníků bude jako loni, tedy u mostu v Hanušovicích v 10 hodin.

Co se týče letošního zahájení sezóny jež proběhlo na Senové lze jen konstatovat, že účast dvaceti osob byla výborná, stejně jako občerstvení.

POPIS TRASY

1. den

Šumperk – Hanušovice – Branná – Ostružná – Petříkov – po modrá až na rozcestí – dále po červené na Smrk – po žlutá kolem státní hranice na Špičák – pak doleva po červené Hraničky – od lípy u rybníčku asi 1,5 km po cestě až na rozcestí se žlutou značkou – po žluté doleva 2,5 km lesem na modrou – 300-letý buk – po modré doprava na zříceninu Rychleby – po červené Čertova kazatelna – sjezd k myslivně – od ní doprava lesní cestou do Uhelné – Pelnářův důl

2. den

Uhelná – po silnici do Žulové – dále po silnici na Černou Vodu – asi po 2 km před lomem doleva – po silničce Smolný vrch – zpět na zelenou značku – po zelené na Hradisko a Píšťalu – zpět po cestě do Černé Vody – po zelené doprava – asi po 700 metrech doleva lesní cestou – za lesem 100 metrů doleva na polní cestu – po ní doprava do Nové Červené Vody – doprava lesem po silnici do Supíkovic a Písečné – po modré Studený Zejf – po silnici na Revíz – Dolní Údolí - Zlaté Hory – z náměstí směrem na Vrbno – po 1 km doleva po silnici na Petrovy Boudy – po zelené doleva na Biskupskou kupu – dále po zelené s kopce směrem na Zlaté Hory – při prvním přejezdu silnice dále pokračovat po silnici až na okraj Zlatých Hor – napojit se na modrou a po ní doleva na Zámecký vrch – dál po modré k rozcestníku – odtud po červené ke kostelu a zpět – po modré pokračovat do Horního údolí – dále po modré až na zelenou – rovně přes zelenou asi 500 metrů k řece – za mostem doleva a po silnici kolem řeky do Vrbna – kempink

3. den

Vrbno – po silnici Karlova Studánka – Hvězda – Praděd – Švýcárna – po zelené na odbočku k Petrovce – po silničce Kouty – Velké Losiny – Šumperk

Termín byl již upřesněn – jedeme od 15. do 17. srpna 1998.

Soubor ke stažení [ velikost: 27648 B ]

14. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2008 - itinerář9. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2003 - cestovní zpráva14. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2008 - cestovní zpráva13. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2007 - itinerář12. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2006 - itinerář11. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2005 - itinerář10. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2004 - itinerář9. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2003 - itinerář8. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2002- itinerář7. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2001 - itinerář6. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2000 - itinerář5. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 1999 - itinerář2. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 1996 - cestovní zpráva4. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 1998 - itinerář15. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2009 - itinerář15. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva16. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2010 - itinerář.docx17. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2011 - itinerář16. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva bez fotek14. ročník výpravy za poznáním - 2008 - itinerář17. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva18. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2012 - itinerář18. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva 201219. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 2013SEZNAM VÝPRAV ZA POZNÁNÍM19. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva 201320. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 201421. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - 201520. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM 2014- cestovní zpráva22. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - itinerář21. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva 201523. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - itinerář24. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - itinerář26. ROČNÍK VÝPRAVY ZA POZNÁNÍM - cestovní zpráva 2020